#510 2-de/3-de lijns support engineer / Coördinator servicedesk – Utrecht

Introductie

Voor onze eindklant zoek ik een 3-de lijns support engineer die tevens de helpdesk kan coördineren.

Locatie: Utrecht

Duur: 3 maanden met optie verlenging
Startdatum: ASAP!
Overig: parkeren geen probleem, directe opdrachtgever van Apollo

Organisatie

Onze opdrachtgever is actief in de bouw.

Functie

1) .Samen met jouw collega’s van de helpdesk support je eindgebruikers met een veelvoud van (technische) vragen.
2). Jouw rol is het coördineren van de werkzaamheden (inkomende calls/gebruikersvragen). En obv jouw technische achtergrond en ervaring fungeer je als 2-de/3-de lijns support en dus back-up voor jouw medior collega’s.
3). De afdeling is heel erg hectisch en er moet lijn komen in de werkzaamheden, processen moeten ge-finetuned worden, maar tegelijkertijd gaan de support werkzaamheden gewoon door.
4). Je bent zelf ook 70%-80% van je tijd bezig met het oplossen van technische issues en aan het troubleshooten!
5). Je bent 20%-30% van je tijd bezig met het coördineren en stroomlijnen van de processen!

Functie eisen

– HBO werk- en denkniveau
– Minimaal 5 jaar ervaring in een senior rol als 2- en/of 3de lijns support engineer.

– Ervaring met het aansturen / coördineren van een klein servicedesk team.
– 5+ jaar ervaring in een Microsoft omgeving
– Diepgaande Windows (10), O365, Windows server / AD, Exchange, SCCM, VMware ervaring

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze opdracht en ben je beschikbaar binnen 4 weken? Stuur dan jou up to date cv + korte motivatie + indicatietarief in Word format via onderstaande button solliciteren of bel ons even op met 070 – 22 10 648.

december 07, 2018 in Freelance, Vacatures

Tags: , ,

Comments are closed.