#634 ICT servicedesk medewerker (Office/Win365, Teams, Sharepoint, Azure) – Utrecht

Introductie

Ben je op zoek naar een toffe werkomgeving met doorgroei mogelijkheden? Lees dan snel verder.

Wij zoeken per direct een gemotiveerde ICT Servicedesk medewerker, die het leuk vindt om eind-gebruikers te voorzien van top service. 
Je werkt samen met ca. 5 collega’s op de afdeling, je leert veel van elkaar en draag ook jouw kennis over. Je komt problemen tegen op het gebied van de Microsoft Office Suite, MS Teams, Windows 7 en 10, printerproblemen en applicaties issues.
Je neemt remote desktops over en lost de problemen snel op! Dit alles in een leerzame en complexe IT-omgeving!

Organisatie

Het project dat wij beschikbaar hebben bij onze klant:
De afdeling Informatievoorziening en ICT Beheer (I&I) maakt deel uit van de directie Bedrijfsvoering en bestaat uit ca. 40 medewerkers verdeeld over twee teams: Informatievoorziening en ICT Beheer. De digitale transformatie staat hoog op de agenda van de directie Bedrijfsvoering. Binnen het team ICT Beheer werken 3 teams: Servicedesk, Functioneel Beheer en Technisch Beheer. Voor de Servicedesk zoeken we een enthousiaste en dienstverlenende Servicedeskmedewerker.

Functie

Jouw werkzaamheden bestaan uit:
– installeren en inrichten van werkplekken en mobile devices
– het vervangen van devices, software en randapparatuur
 nieuwe applicaties / programma’s geschikt maken voor gebruikers
 verzorgen van instructies
– oplossen van incidenten/problems
– changes signaleren, evt. doorzetten naar 2de/3de lijn
 bijhouden van de configuratie management database
 registreren en verwerken van incidenten.

Daarmee ben je het 1e aanspreekpunt voor medewerkers bij vragen, wensen, problemen en klachten. Je werkt nauw samen met medewerkers van de afdeling. 

Je bent een ervaren, flexibele servicedeskmedewerker met een aanpakkersmentaliteit.

Functie-eisen

1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedeskmedewerker in de afgelopen 3 jaar.
2. In het bezit van een rijbewijs.
3. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office 365(oa. SharePoint, Teams, OneDrive, etc.), MS 365/Windows 10
4. Azure ervaring of bereid te leren is een pré.

5. Een afgeronde MBO en ITIL opleiding en/of soortgelijke ervaring.
6. Aantoonbare werkervaring in gebruikerscommunicatie.
7. Door willen groeien naar (technisch applicatie) beheer of systeembeheer.

Competenties

– Klantgericht en een dienstverlenende instelling
– Resultaatgericht, initiatiefrijk en creatief
– Accuraat, plannen, organiseren
– Communicatief vaardig
– Flexibel

Aanbod

Voor deze functie kom je gewoon bij ons in dienst en krijg je:
– salaris € 1.900 – € 2.800 per maand
– volledige reiskosten vergoeding
– 8.33 % vakantiegeld
– onbeperkt training en opleiding
– gratis certificeringen
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan nu via onderstaande sollicitatie button of mail ons direct op michel.koning@optimizit.nl.
Even bellen voor meer informatie kan uiteraard ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je!

Tags: , ,

Comments are closed.