Helpdesk medewerker – Amsterdam
Introductie
Bij OptimizIT sta je er niet alleen voor maar doen we het samen; van inhouse IT docenten, je persoonlijke coach tot je collega’s. We zijn er om elkaar te helpen!
En omdat iedereen anders is bepaal je zelf je eigen traject om je verder te ontwikkelen; in je eigen tempo en dat allemaal op onze kosten. Jouw personal coach begeleidt en adviseert je om de juiste keuzes te maken.
Nieuwe diploma gehaald, zoals bijvoorbeeld Windows 10? We belonen je direct met een verhoging van je salaris. Hoe mooi wil je het hebben, toch?
Organisatie
OptimizIT is een jonge en dynamische detacheringsorganisatie. We groeien en zijn op zoek naar meerdere talenten. Wij zijn een flexibele organisatie waar jouw mening telt en jouw persoonlijke carrière centraal staat!
Detacheren betekent dat je na verloop van tijd weer voor een nieuwe opdrachtgever komt te werken. Je bent gewoon bij ons in dienst, maar werkt voor verschillende klanten. Zo heb je veel diversiteit en kan je in verschillende keukens kijken waardoor je veel sneller stappen maakt.
Even geen opdracht? Je bent en blijft bij ons in dienst! Dus…..je ontvangt gewoon je maandelijkse salaris.
Functie
Als helpdesk medewerker ben jij de centrale spil voor gebruikers. Je ontzorgt ze en los snel problemen op.
Je ben het voorportaal en dus het gezicht van de IT-afdeling en bent klantvriendelijk.
Kom je er zelf niet uit dan zet je de issues door naar de 2de en 3de lijns collega’s waarbij je de oplossingsrichting aangeeft.
Je houdt vinger aan de pols en informeert de eindgebruikers over de status van de issues. Je bent zowel verantwoordelijk voor software -en hardwarematige issues.
Je werkt zelfstandig en neemt veel initiatief. Ook ondersteun jij gebruikers door vragen te beantwoorden en uitleg te geven over het gebruik van de systemen.
Functie-eisen
- Een service gerichte instelling en een verzorgd uiterlijk.
- Een afgeronde opleiding MBO niveau 3 of 4 opleiding richting ICT.
- 1 of 2 jaar evaring als supportmedewerker.
- Het is een pré als je in het bezit bent van (deel)certificaten, zoals bv ITIL, Windows 10, Office365 (dit een pré, maar geen must).
- Je beschikt over basiskennis Office(365), MS Windows 7, 8 of 10 en ITIL.
- Kennis van Active directory / SCCM is een pré.
- Communicatief sterk, flexibel, oplossingsgericht en pro actief.
- Rijbewijs B.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Bereid om op wisselende tijden te werken en geen 9 tot 5 mentaliteit.
- Bereid conform de planning zijn werkzaamheden te verrichten buiten de “normale” kantoortijden of in een stand-by dienst..
- Een service gerichte instelling en een verzorgd uiterlijk.
- Ticketbased werken.
Aanbod
- Top salaris
- Kosteloze en onbeperkte trainingen
- Geen studieschuld
- Toffe opdrachten
- Persoonlijke carrière coach
- Gegarandeerd vast inkomen
- Lease auto met privé gebruik
- Continu doorgroeien
- Persoonlijk opleidingsplan
- Leuke bedrijfsuitjes!
Inlichtingen
Michel Koning +31 85 06 53464
Sollicitatie
Michel Koning: Bel 085 06 53464, email ons op info@optimizit.nl of stuur direct jouw cv via onderstaande button.