#601 Servicedesk medewerker – vanaf € 1.900 – Zwolle / Assen

Introductie

Voor ons team bij ons klant zoeken wij uitbreiding met een enthousiaste service desk medewerker!

Jij zet eindgebruikers centraal!
Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch en een echte teamplayer!
Je levert optimale dienstverlening aan de eindgebruikers op basis van de SLA…samen met je collega’s!

Organisatie

Bij onze klant hebben wij diverse collega’s werkzaam in support functies. De IT-omgeving is groot met veel gebruikers. Er gebeuren innovatieve dingen: migraties van de clients en naar de cloud! Je kunt hier onderdeel van worden. Je stroomt in als support medewerker en groeit door naar 2de en 3de lijns support medewerker. Daarna kies je de richting van bijvoorbeeld Technisch applicatie beheerder of Cloud beheerder MS Azure of AWS.

Volop kansen om jouw ambitie waar te maken dus!

Functie

In deze dynamische functie:
– fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bied je ondersteuning en los je, indien mogelijk, de call direct op.
– je registreert de binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk.
– je analyseert de meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
– je zet de meldingen naar 2de en 3de lijns collega’s door waar nodig.
– je ben verantwoordelijk voor de voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
– je informeert eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
– je verstrekt informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen zoals laptops, mobile devices, PC’s en dergelijke.

Functie-eisen

– MBO-4 diploma richting ICT
– Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn; 6 maanden
– Je hebt kennis van het oplossen van problemen voor MS Windows 7 / MS Windows 10, MS Office Suite, MS Outlook / Exchange mail
– Kennis van service management / ITIL werkprocessen
– Flexibel, analytisch, zorgvuldig, zelfstandig, klantgericht
– Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden
– ITIL V3/V4 is mooi, maar geen must
-….maar bovenal ben je een gezellige en hulpvaardige collega!

Aanbod

Voor dit project kom je gewoon bij ons in dienst en krijg je:
– salaris vanaf € 1.900
– volledige reiskosten vergoeding
– 8 % vakantiegeld
– onbeperkt trraining en opleiding
– gratis certificeringen
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in dit project bij onze klant? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je!

september 22, 2020 in 1ste lijns servicedesk, Detachering, Vacatures

Tags: , , ,

Comments are closed.