#638 BizTalk developer (integratie / API’s / requirements) – omgeving Rotterdam
Introductie
Voor onze klant in de omgeving van Rotterdam zijn wij op zoek naar een BizTalk Developer (Senior / 38 uur).
Locatie: remote / inwerken kan evt. wel op kantoor
Duur: 1 jaar (32-40 uur)
Startdatum: 1 november 2020
Overig: Nederlands sprekend
Organisatie
De werkomgeving
Als BizTalk developer maak je deel uit van het team support van de afdeling Delivery. Zoals elk team binnen de IT organisatie werken zij volgens de Agile filosofie wat dus ook betekent dat je als developer een actieve rol binnen dit multidisciplinair zelfsturend team zal hebben.
Functie
Wat ga je doen?
– Je verzorgt het beheer en verbetering van integratie laag
– Je diept de epic of story samen met je team uit te diepen en voorziet in de juisten oplossing
– Je bouwt de oplossing met in achtneming van de security- en architectuur richtlijnen
– Je hebt brede kennis: van BizTalk tot SSIS, Sentinet (API management tooling)
– Je bent de schakel voor alle vraagstukken waar applicaties met elkaar praten.
Kortom:
• Vertaal je requirements in het kader van projecten en wijzigingen naar inregelingen in (bestaande) systemen
• Stel je wijzigingsverzoeken op richting externe partijen
• Los je incidenten op in samenwerking met je teamleden, leveranciers en overige belanghebbenden
• Houd je de eigen applicatiedocumentatie up to date als onderdeel van Incident-, Change- en Problem Management
• Ben je medeverantwoordelijk voor de kwaliteit en het (gemak van) onderhoud van voornamelijk van de integratie laag
• Ben je medeverantwoordelijk om de doelstellingen op het gebied van nieuwe productie optimaal te faciliteren
• Ben je een speel in het veld door de functionaliteiten van onze applicaties aan elkaar te knopen
• Ben je medeverantwoordelijk voor de afstemming met externe partijen zoals service providers en intermediairs over een optimale inrichting van werkprocessen
• Draag je bij aan verbeteringen die bedrijfsprocessen effectiever en efficiënter maken
Functie-eisen
• Heb je hbo werk- en denkniveau
• Heb je minimaal 5 jaar ervaring met BizTalk en integratie vraagstukken
• Heb je kennis van en ervaring met de Agile werken
• Heb je bij voorkeur kennis van de financiële dienstverlening
• Beheers je de Nederlandse taal goed
• Minimaal 4/5 jaar ervaring met API, BizTalk (Senior).
• Is kennis of affiniteit met het opzetten van een API een pré
Inlichtingen
Michel Koning 06 – 34657362
Sollicitatie
Heb je interesse in deze freelance opdracht? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie aan kandidaten@optimizit.nl o.v.v. het vacaturenummer 638 of up-load jouw cv via onderstaande buttom solliciteren.
Even bellen voor meer informatie kan natuurlijk: 085 – 06 53 464.
We horen graag van je!