#640 ICT Servicedesk medewerker – Den Haag

Introductie

Ben jij klaar voor de volgende stap in je carrière? Lees dan snel verder!

Voor ons project in Den Haag zijn wij op zoek naar een ICT Servicedesk medewerker. De ICT Servicedesk is professioneel georganiseerd en de sfeer is prima. We helpen elkaar waar mogelijk, maar zijn ook verantwoordelijk voor onze eigen calls die binnenkomen per telefoon of per mail.

– Je handelt calls af en helpt de eind-gebruiker zo goed mogelijk.
– Kom je er niet uit dan gaat de call door naar de 2de lijn.
– Je volgt de call op en verleent top-service.
– Je draagt verbeteringen aan en bent pro-actief.

We maken gebruik van Topdesk en binnen de IT-omgeving maken we gebruik van recente Microsoft applicaties zoals Office 365, Windows 10 en Microsoft Teams.

Organisatie

Werken voor Optimiz IT

OptimizIT is een detacheerder. Detacheren betekent dat je na verloop van tijd weer voor een nieuwe opdrachtgever komt te werken. Je bent gewoon bij ons in dienst, maar werkt voor verschillende klanten van OptimizIT. Zo heb je veel diversiteit en kan je in verschillende keukens kijken waardoor je veel sneller stappen kan maken. Even geen opdracht? Je bent en blijft in dienst! Dus ook als je even geen opdracht hebt ontvang jij gewoon je maandelijkse salaris.

We zijn een jonge organisatie en IT zit in ons DNA!

Werken voor Optimiz IT betekent dat je snel bijleert op afwisselende projecten en dat jouw ambities worden waargemaakt. Dit doen we samen, want je bent geen nummer; we zijn tenslotte collega’s.

We adviseren je welke training op dit moment het beste is voor jou. Via onze on-line leeromgeving studeer je in je eigen tempo en behaal je de certificaten die je wilt.

Solliciteer op deze of andere vacatures en we bespreken graag de mogelijkheden met je.

Functie-eisen

Een MBO ICT niveau 3 of 4 diploma en HBO werk- & denkniveau
– Relevante werk- of stage ervaring
– Ervaring met ITIL processen, Windows 10, Office 365 en Active Directory, kennis van Blackberry, remote overname tools, Mobile support
– Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
– Rijbewijs B
– Flexibiliteit bij geplande en ongeplande inzet (standaard werkzaamheden tussen 07:00 – 18:00 en inzetbaarheid in ploegendiensten 24x7x52)

Daarnaast:
– Teamspirit (we doen het met z’n allen)
– Dienstverlenend (service staat bij ons voorop)
– Inleveringsvermogen (je weet waar de interne klant behoefte aan heeft)
– Proactief (je denk in oplossingen)

Aanbod

Bij Optimiz IT zijn de arbeidsvoorwaarden meer dan oké!

– Jouw salaris ligt tussen de €1.700 en €2.750
– Jouw reiskosten worden volledig vergoed.
– Afhankelijk van jouw werkervaring heb je de mogelijkheid tot een leaseauto
– Een goed pensioenregeling
– Je hebt onbeperkt toegang tot onze on-line leeromgeving
– De mogelijkheid om certificering te behalen
– Persoonlijke begeleiding bij jouw loopbaandoelen
– 25 vakantiedagen per jaar
– 8,33% vakantiegeld
– mooie projecten waar je snel bijleert

Inlichtingen

Bel of mail ons voor meer informatie over de mogelijkheden bij Optimiz IT!

Michel Koning 06 – 34 65 73 62 of michel.koning@optimizit.nl
Jeroen Wolff    06 – 51 15 84 31 of jeroen.wolff@optimizit.nl

Sollicitatie




Wil je direct solliciteren? Upload jouw CV via onderstaande button SOLLICITEREN.

We horen graag van je!

Tags: , ,

Comments are closed.