#777 ICT Servicedesk medewerker – max. € 3.000 – Hoogeveen

Introductie

Ben je op zoek naar een toffe werkomgeving met doorgroei mogelijkheden? Lees dan snel verder. Wij zoeken per direct een gemotiveerde End-user support medewerker, die het leuk vindt om eind-gebruikers te voorzien van top service.
Je werkt samen met ca. 20 collega’s op de afdeling, je leert veel van elkaar en draag ook jouw kennis over. Je komt problemen tegen op het gebied van de Office Suite, Windows 7 en 10, printerproblemen en applicaties.
Je neemt remote desktops over en lost de problemen snel op! Dit alles in een leerzame en complexe IT-omgeving!

Je werkt bij onze opdrachtgever op detacheringsbasis. Je bent dus gewoon bij Optimiz IT in dienst en wisselt regelmatig van opdracht. We hebben interessante klanten: van corporate klanten tot middelgrote klanten. Je werkt waar jij je het meest thuis voelt.

Organisatie

Je werkt bij onze opdrachtgever op detacheringsbasis. Je bent dus gewoon bij Optimiz IT in dienst en wisselt regelmatig van opdracht. We hebben interessante klanten: van corporate klanten tot middelgrote klanten. Je werkt waar jij je het meest thuis voelt.

Functie

– Jouw werkzaamheden bestaan uit het verrichten van werkzaamheden op de remote End-User ServiceDesk.
– Je helpt eindgebruikers met IT problemen via de telefoon , per mail of chat binnen de kantoorautomatisering-omgeving.
– Je monitort proactief de systemen en doet niet geautomatiseerde beheerwerkzaamheden.
– Je ondersteunt eindgebruikers bij problemen met laptops, PC’s en mobile devices en randapparatuur.
– Je legt calls en issues vast in tooling zoals TopDesk.
– Je signaleert actief verbeterpunten van veelvuldig voorkomende incidenten.
– Je beheert remote kantoorautomatiseringsomgevingen.
– Je voert administratieve taken uit taken in het beheer van computers, randapparatuur, software en gegevens.

Functie-eisen

Algemene vaardigheden:
– Je beschikt over een MBO 3 of 4 opleiding in de richting ICT
– Je hebt 6 maanden tot 2 jaar ervaring op een service- of helpdesk
– Je communiceert in woord en geschrift op diverse niveaus van zowel collega’s als (medewerkers van) klanten.
– Je beschikt over sociale vaardigheden, die zorgen voor probleemloze dienstverlening.
– Je bent de ambassadeur van de afdeling: dus representatief in woord en houding en gedrag!
– Je bent in het bezit van rijbewijs B; dit is een pré.
– Nederlands, Engels (must), Duits(optioneel), Frans(optioneel) in woord en geschrift

Technische kennis:
– Aantoonbare ervaring met remote overname tools.
– Aantoonbare ervaring met Service Management Tools (bv. TopDesk of Servicenow).
– Ruime ervaring met het ondersteunen van eind-users op: Outlook, Word, Excel, Powerpoint.
– Certificeringen zijn niet vereist, maar wel mooi meegenomen (Bv ITIL Foundation, Windows 8/10)
– Kennis van de werking en inrichting van LYNC is een pré
– Bekend met diverse mobiele middelen (Iphone, Smartphones, ipad, tablets)
– Kennis van Blackberry is een pré

Aanbod

Voor dit project kom je gewoon bij ons in dienst en krijg je:
– salaris € 1.900 – € 3.000 per maand
– volledige reiskosten vergoeding
– 8 % vakantiegeld
– onbeperkt trraining en opleiding
– gratis certificeringen
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken

Inlichtingen

Donny Wolff 06 – 288 277 22

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je

Tags: , , ,

Comments are closed.