#849 Technisch projectleider / Coördinator (infrastructuur / Topdesk / cloud / overheid) – Den Haag
Introductie
Wij zoeken voor een lange inhuuropdracht een (interim / freelance) Technisch projectleider (Topdesk).
Locatie : Den Haag
Duur : 12+ maanden (36 uur per week)
Start : ASAP
**We zoeken geen overall Projectmanager maar meer een technisch projectleider/meewerkend voorman. Hij/zij moet met de voeten in de modder kunnen/durven staan.**
Organisatie
Achtergrond opdracht
Als coördinator/projectleider werk je in het team Service Tooling. Ons team bestaat uit applicatie- en functioneel beheerders en is verantwoordelijk voor het beheer van Topdesk en ook het Selfserviceportaal voor onze klanten.
De beheerders hebben ondersteuning nodig bij deze projecten zodat de aandacht op het beheer kan blijven. Het is de bedoeling dat wij dit soort trajecten uiteindelijk zelf kunnen uitvoeren met de juiste interne resources en processen.
Functie
Het komende jaar staat er voor het team SMT een aantal Interne (beheer)projecten op de planning. Hiervoor zoeken wij een projectleider/coordinator binnen ons team die deze trajecten in goede banen kan leiden samen met het team en de organisatie.
Onder deze trajecten wordt verstaan:
– een nieuwe Topdeskomgeving opzetten
– het migreren van Topdesk omgevingen naar een nieuwe Major release
– het moderniseren van (Topdesk) koppelingen naar een ESB
– onderzoeken van Topdesk en Cloud mogelijkheden
– het verbeteren/opzetten van het technisch beheer binnen het team
Je zal veel met de klanten, organisatie en team moeten schakelen om de projectdoelen te halen.
Functie-eisen
Eisen
– werkervaring als Projectleider en/of Coördinerende functie in de IT (2 jaar minimaal)
– werkervaring in complexe/grote IT infra-structuren, binnen de semi en/of overheid of een andere grote ICT organisatie (3 jaar)
Wensen
-HBO werk en denkniveau
– Kennis van ICT-infrastructuur (Client- servers, databases, netwerken)
1 – Je behoudt goed en regelmatig contact met de klant, projectleiders, organisatie over de voortgang en planning voor de (beheer)trajecten
waarvoor je verantwoordelijk bent.
2 – Je weet je weg te vinden in een uitgebreid en gecontroleerd wijzigingsproces en kan het geduld opbrengen met de tegenslagen die dit soms
met zich meebrengt
3 – Je bent in staat de (wijzing)processen die wij nodig hebben helder te krijgen en in te bedden in ons beheer.
Inlichtingen
Michel Koning 06-34657362
Sollicitatie
Heb je interesse in deze freelance opdracht? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 06 – 34657362. We horen graag van je!