#887 ICT Support medewerker – diverse regio’s (Amsterdam / Apeldoorn / Zeist / Leiden / Leeuwarden / Tilburg) – € 2500 – € 3500

Introductie

Ben je op zoek naar een toffe werkomgeving met doorgroei mogelijkheden en een mooi salaris? Lees dan snel verder!

Wij zoeken gemotiveerde
ICT On-site support medewerkers, die het leuk vinden om eind-gebruikers te voorzien van top service.
Je werkt samen met collega’s op de afdeling, je leert veel van elkaar en draagt ook jouw kennis over. Je komt problemen tegen op het gebied van de MS Office (O365), Windows 7 en 10, printerproblemen en applicaties.
Je lost problemen op via chat, e-mail en per telefoon in het
Nederlands en Engels!
Je installeert laptops en mobile devices en levert hardware uit.
Of je neemt remote desktops over en lost de problemen snel op! Dit alles in een leerzame en complexe IT-omgeving!

Je krijgt een vast contract en een heel mooi salaris!

Organisatie

Je werkt bij onze opdrachtgever op detacheringsbasis. Je bent dus gewoon bij Optimiz IT in dienst en wisselt regelmatig van opdracht. We hebben interessante klanten: van corporate klanten tot middelgrote klanten. Je werkt waar jij je het meest thuis voelt!

Functie

Jouw rol als suport medewerker:
o  Je ondersteunt de eindgebruiker met problemen per telefoon, chat of e-mail in het Nederlands en Engels. Of je loopt even langs op de afdeling.
o  Je behandelt incidenten en changes.
o  Je installeert en configureert (updates) O365 en Windows 10.
o  Je installeert en configureren hardware.
o  Het uitleveren en innemen van nieuwe systemen en de administratieve verwerking hiervan. Inclusief data-backup en overzetten van software.
o  Support van VPN verbindingen.
o  Het Life Cycle Replacement proces met behoud van data, omruilen van accesoires, laptops, e.d.
o  Uitvoeren front-office activiteiten (b.v inname / uitleveren van hardware).
o Contactmomenten met de eindgebruiker vastleggen in bv Topdesk.
o Wijzigingen doorvoeren in de daarvoor bestemde systemen zoals Active Directory.

Functie-eisen

Jouw skills:
o
Je hebt een afgeronde MBO of HBO opleiding (liefst richting ICT).
o Je hebt minimaal 6 maanden ervaring op een ICT Servicedesk.
o Je hebt kennis van en ervaring met ITIL processen.
o Je hebt kennis van en ervaring met Microsoft O365, Windows 10 en met AD.
o Je hebt kennis van en ervaring met hardware, vervangen en evt. repareren.
o Je bent gewend te werken met bv Topdesk of een ander registratiesysteem.
o Je hebt een flexibele instelling, bent communicatief vaardig, samenwerkingsgericht, kan ook zelfstandig werken, representatief en hebt ruim voldoende sociale vaardigheden.
o Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Aanbod

Werken bij Optimiz IT betekent: 
o Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers.
o Een bruto maandsalaris tussen €2.500 en €.3500, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring.
o Een vastcontract met een goede pensioenregeling.
o 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantiegeld.
o Volledige reiskosten vergoeding
o 8 % vakantiegeld
o Onbeperkt training en opleiding en gratis certificeringen
o Een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies
o De kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken

Inlichtingen

Michel Koning 06-34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze leuke vacature? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen voor meer informatie kan natuurlijk ook op 06-34657362. We horen graag van je!

Tags: , ,

Comments are closed.