#659 Servicedesk medewerker (sr. of medior / O365 / W10) – Amersfoort

Introductie

Ben jij graag het eerste aanspreekpunt zijn op het gebied van ICT?
En word jij gelukkig van een ander zo snel mogelijk uit de brand helpen?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zoeken een Servicedeskmedewerker die het gaaf vindt om onze opdrachtgevers perfect van dienst te zijn. Interne klanten te helpen en zelf steeds meer technische kennis op te doen.
Je bent gewoon bij ons in vaste dienst en werkt steeds weer voor andere opdrachtgevers.


Organisatie

Onze klant is actief in de zorgsector.

Functie

Wat doe je als ICT Servicedeskmedewerker bij Optimiz IT?

– Je bent het ‘point of contact’ van de ICT-afdeling en bent verantwoordelijk voor het behandelen van ICT-supportvragen via de telefoon en e-mail. 
– Je houdt je bezig met het analyseren en oplossen van technische en functionele verstoringen, kom je er echt niet uit dan zet je de vraag door naar collega’s van de 3de lijn.
– Je verwerkt de supportvragen in het systeem en help collega’s als ze er niet uitkomen.
 
Als servicedeskmedewerker ben jij het visitekaartje van de ICT afdelingen en het eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s bij IT gerelateerde zaken. 
Je komt allerlei soorten vragen tegen:
Bijv. problemen met laptops en mobiele devices, vragen over Office 365/Sharepoint/OneDrive/MS Teams, Windows 10 en e-mail, account/wachtwoord resets, problemen met de printer, zoek geraakte bestanden, etc.

Jij zorgt ervoor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan!

Je wordt ook betrokken bij projecten. Bijvoorbeeld het imagen van systemen met een nieuwe omgeving of het on-site uitrollen van hardware; migraties of het inrichten van een nieuwe omgeving.

Functie-eisen

Wat zoeken wij in een ICT Servicedeskmedewerker:
– Je beschikt over een afgeronde opleiding MBO4, richting ICT
– Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
– Je bent communicatief vaardig en klantgericht
– Je hebt een rijbewijs
– Je bent ambitieus

Technische kennis:
– Aantoonbare ervaring met remote overname tools.
– Aantoonbare ervaring met Service Management Tools (bv. TopDesk).
– Ruime ervaring met het ondersteunen van eind-users op: Windows 7/10, MS Office Suite, MS Office 365, MS Exchange, OneDrive, MS Sharepoint, etc.
– Certificeringen zijn niet vereist, maar wel mooi meegenomen (Bv. ITIL Foundation, Windows 8/10)
– Bekend met diverse mobiele devices (Iphone, Smartphones, iPad, tablets)
– Microsoft certificeringen zijn een pré
– ITIL certificering is een pré

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Wij horen het graag als je interesse hebt in deze opdracht. Reageer via onderstaande button, bel 085 – 06 53 464 of mail ons op kandidaten@optimizit.nl.

Tags: , ,

Comments are closed.