#722 O365 adoptie medewerker – Remote (Utrecht) *freelance*
Introductie
Wij zoeken een O365 Adoptie medewerker die meewerkt in het adoptie team dat de digitale werkplek implementeert.
Startdatm: ASAP
Locatie: remote (klant locatie is Utrecht)
Duur: 6 maanden
Uren/week: 32-40
Organisatie
Momenteel is onze opdrachtgever bezig met de migratie naar Azure / O365.
Functie
Voornaamste werkzaamheden:
– Buddy voor de pioniers (ca. 30). Vraagbaak voor de pioniers.
– Samen met de pionier van een afdeling de pionier helpen bij het voorbereiden van de collega’s op de afdeling op de migratie naar volledig werken op de laptop (documenten in Teams en OneDrive, samenwerken aan documenten, etc.)
– Presentatie aan te migreren afdeling m.b.t. wat er gaat komen o.b.v. quick start guide
– Na migratie houden van digitaal spreekuur, waar collega’s vragen kunnen stellen.
– Instrueren collega’s hoe zij koppelingen in Excel aan moeten passen. Soms ook meehelpen met het aanpassen van koppelingen.
– Meehelpen met het opstellen van het instructiemateriaal.
– Registratie van verzoeken / calls.
Functie-eisen
Kennis:
– Expert in Office 365 (Teams, Word, Excel, etc.)
– Koppelingen aanpassen in Excel bestanden
– Kennis van Windows 10
Vaardigheden:
– Communicatief zeer vaardig
– Moet kunnen presenteren, verkopen, overtuigen
– Proactief
– Techniek kunnen uitleggen in Jip en Janneke taal
– Accuraat
Inlichtingen
Michel Koning 06 – 34657362
Sollicitatie
Heb je interesse in deze freelance opdracht? Stuur dan jou up to date cv + korte motivatie + indicatietarief in Word format aan michel.koning@optimizit.nl of bel met 06 – 34657362 voor meer informatie.