#866 Salesforce administrator+ (consultant) – Omgeving Utrecht / hybride
Introductie
Voor onze eindklant in de omgeving van Utrecht zijn wij opzoek naar een freelance (interim) Salesforce admininstrator+ (iemand met uitstekende admin kwaliteiten, maar ook enige consulting skills).
Locatie: omgeving Utrecht / hybride
Duur: 6+ maanden (32-40 uur)
Startdatum: ASAP
Overig: NL-talig, Dutch speakers only!
Organisatie
Team klantcontact verbetert de klantinteractie en kanalen en klantprocessen.
Naast gedreven collega’s is dit klantplatform de motor die de regie en de kwaliteit bepaald van de klantprocessen.
Team klantcontact is een multifunctioneel team dat Agile werkt en bestaat uit oa. een Developer, Procesmanagers, een Datasteward, Implementatiemanager, Customer Journey specialist, Functioneel Beheerder, twee Salesforce Administrators.
Het team hanteert diverse kanalen voor betrouwbaar en professioneel klantcontact ( 24/7)
Functie
Wij hebben zowel Salesforce Lightning Service, Marketing Cloud en Experience Cloud geïmplementeerd. En maken zo ook gebruik van Salesforce Knowledge en Salesforce OMNI-channel routing.
Concreet:
– Beheren en onderhouden van het Saleforce-platform, inclusief configuratie, behandelen van vragen van de gebruikers.
– Ontwikkelen en implementeren van aangepaste oplossingen en flows in Salesforce om te voldoen aan de behoeften van het bedrijf.
– Optimaliseren van de Salesforce-omgeving door het identificeren en oplossen van problemen en het implementeren van verbeteringen.
– Verbeteren van onze klantprocessen in samenwerking met de Data en Online experts mbv Experience Cloud en Datascience
– Het opstellen van Solution designs, testscenario’s, mutatie- en beheer reports, etc.
Kortom:
– Je ben verantwoordelijk voor het beheer, de configuratie en de optimalisatie van het Salesforce-platform.
– Je werkt aan de dagelijkse vragen van de gebruikers tot het ontwikkelen van nieuwe of verbeterde processen binnen de Salesforce omgeving. Dit doe je met het interne Salesforce team en schakel je met alle afdelingen binnen het bedrijf.
Voor deze functie is het belangrijk dat je een goed beeld opbouwt van de bedrijfsprocessen en behoeften van de business om de Salesforce omgeving optimaal te gebruiken.
Je hebt zowel aandacht voor de huidige kwaliteit en voert daar evt. verbeteringen in door waar efficiency en gemak voorop staat als ook dat je binnen diverse projecten een actief projectlid bent als ook een belangrijke stakeholder die pro-actief oog heeft voor de kwaliteit van evt. verbeteringen.
Functie-eisen
– Een afgeronde hbo-of academische opleiding.
– Minimaal 3 jaar werkervaring met projecten rondom complexe integratie van CRM pakketten.
– Salesforce ervaring:
* mbt Service Cloud met kennis van Flows
* icm robotics process automation / datascience
* Salesforce Experience Cloud tbv verbeting platform
* bouwen van monitoring / dashboard tooling in Salesforce en in combinatie met andere systemen
– kennis van en ervaring met de ontwikkelmethodieken Agile/Scrum.
– Communicatief vaardig.
– Pro-actieve ontwikkel houding (je herkent kansen en ziet werk).
– Uitstekende probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om snel technische problemen te analyseren en op te lossen.
– Bedenken, documenteren en opleveren van de functionele Salesforce.com architectuur.
– Relevante certificaten is een pluspunt.
– Goede beheersing van de Nederlandse taal ( woord en geschrift).
Inlichtingen
Michel Koning 06-34657362
Sollicitatie
Reageren?
Heb je interesse in deze freelance opdracht? Stuur dan jou up to date cv + korte motivatie + indicatietarief in Word format aan michel.koning@optimizit.nl of bel met 06 – 34657362 voor meer informatie.